Klienditeenindus: E - R 9 - 18 E - R 9 - 18 +372 502 2230 info@technocircle.ee

OÜ Technocircle e-poe müügitingimused 

 

E-poe müügitingimused kehtivad alates 28.04.2024. a

 

1. Mõisted

1.1 E-pood – OÜ Technocircle'i (registrikood: 16845774; aadress: Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Raatuse tn 23-23, 50603) hallatav internetipõhine kauplemiskoht, mis on leitav veebilehelt www.technocircle.ee, kus Müüja pakub Ostjatele müügiks Tooteid.

1.2 Isikuandmed – igasugune teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku („andmesubjekti“) kohta; tuvastatav füüsiline isik on isik, keda saab otseselt või kaudselt tuvastada, eelkõige sellise identifitseerimistunnuse põhjal nagu nimi, isikukood, asukohateave, võrguidentifikaator või selle füüsilise isiku ühe või mitme füüsilise, füsioloogilise, geneetilise, vaimse, majandusliku, kultuurilise või sotsiaalse tunnuse põhjal;

1.3 Komisjon – tarbijavaidluste komisjon, mis on tarbijavaidlusi lahendav sõltumatu ja erapooletu üksus, mille pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, kus vaidluses saavad osaleda kõik tarbijad, kellel on kaebus Eestis registreeritud ettevõtja vastu.

1.4 Leping – Ostja ja Müüja vahel sõlmitav müügileping.

1.5 Müüja – OÜ Technocircle.

1.6 Ostja – isik, kes ostab E-poest Toote ning kes on 1) täielikult teovõimeline füüsiline isik, st isik, kes on täisealine ja kelle teovõimet ei ole piiratud; 2) vähemalt 15- kuni 18-aastane alaealine isik, oma seadusliku esindaja eelneval nõusolekul; 3) juriidiline isik.

1.7 Pooled – Ostja ja Müüja koos.

1.8 Privaatsuspoliitika – Müüja kinnitatud dokument, mis sisaldab Müüja poolt Isikuandmete kogumise, säilitamise, käitlemise, muutmise, edastamise jm eeskirju E-poe kasutamisel. 

1.9 Tarbija – füüsilisest isikust Ostja, kelle poolt E-poe kasutamine ning E-poest Toodete ostmine ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega.

1.10 Tingimused – E-poe müügitingimused.

1.11 Toode – tooted, mida Müüja E-poes Ostjatele müüb.

1.12 VÕS – võlaõigusseadus.

 

2. Üldsätted

2.1 Tingimused kehtivad E-poes Ostja ja Müüja vahel Toodete müümisel ning ostmisel.

2.2 Lisaks Tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid, sh võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus.

2.3 Tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

2.4 Juhul, kui ilmneb asjaolu, mille tõttu Tingimuste säte on vastuolus seadusega või muutub mingil põhjusel osaliselt või täielikult kehtetuks, ei muuda see Tingimuste ülejäänud sätteid kehtetuks.

2.5 Müüja jätab endale õiguse Tingimusi ja E-poes esitatud Toodete hindasid muuta ühepoolselt. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.technocircle.ee. Hinnakujunduse muudatused jõustuvad alates hetkest, mil teave esitatakse lehel veebilehel www.technocircle.ee.

2.6 Ostja on kohustatud tutvuma E-poes avaldatud Privaatsuspoliitikaga. Ostja Isikuandmed edastatakse ka logistikapartnerile, ja selliseid Isikuandmeid töödeldakse vastavalt Privaatsuspoliitikas sätestatud korrale ning E-poe ja logistikapartneri vahel sõlmitud lepinguga võetud kohustustele seoses isikuandmete turvalisusega.

2.7 Ostjatel, kes ei vasta Tingimuste punktis 1.6 nimetatud tunnustele ja/või kes ei kinnita tutvumist Privaatsuspoliitikaga Tingimuste punkti 2.6 kohaselt, ei ole lubatud E-poest Tooteid osta.

2.8 Ostja ei tohi kasutada E-poodi viisil, mis võib ohustada Müüja pakutavate teenuste nõuetekohast toimimist, veebilehe serveri turvalisust, andmeid või piirata veebilehe võimet pakkuda teistele isikutele nõuetekohaselt teenuseid. Keelatud on kasutada pahatahtlikku tarkvara või muud soovimatut sisu.

3. Hinnainfo

3.1 Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu 22% ning on esitatud eurodes (EUR).

3.2 Toodete hinnale ei lisandu Toote kohaletoimetamise kulu. Toote kohaletoimetamisega seonduva transpordikulu kannab Müüja.

3.3 Kui tellimus on esitatud enne Tingimuste muutmist, kohaldatakse Ostja ja Müüja vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud E-poe tingimusi. 

3.4 E-poes esitatud Toote hind võib erandjuhul tegelikust hinnast erineda, näiteks infosüsteemi rikke korral või maaletoojalt saadud vale hinna tõttu või muude Müüjast sõltumatute objektiivsete põhjuste esinemisel. Vastaval juhul teavitab Müüja Ostjat, kellel on õigus tehingust taganeda vastavalt Tingimuste punktidele 11 või 12.

4. Tellimuse vormistamine

4.1 Tellimuse vormistamiseks peab Ostja lisama soovitud Toote(d) ostukorvi ning vormistama tellimuse klikkides lingile „Vormista tellimus”.

4.2 Tellimuse vormistamiseks ostukorvis peab Ostja täitma tellimisvormi, mis koosneb kolmest osast: “Tellimus” (I osa), “Transport” (II osa) ja “Maksmine” (III osa). 

4.3 I osas saab Ostja tellimuse andmed, s.o Toote(d) ja selle/nende hinnad, üle vaadata ning vajutada “Edasi” nuppu. II osas saab Ostja esitada Toote/Toodete kohaletoimetamiseks vastavad andmed. III osas saab Ostja valida makseviisi, mida ta eelistab Toote/Toodete eest tasumiseks.

4.4 Ostja peab täitma tellimisvormi tähelepanelikult ning esitama Müüjale õigeid andmeid, kuivõrd tellimuse vormistamisel esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Toote/Toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine Ostjale ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Ostja vastutab tagajärgede eest, mis tekkisid E-poe tellimisvormis esitatud andmete vigade või ebatäpsuse korral.

4.5 E-poes vormistatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (s.o E−R 10.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

5. Lepingu sõlmimine ja jõustumine

5.1  Ostja vormistatud tellimus Tingimuste punkti 4 kohaselt loetakse pakkumuseks VÕS-i tähenduses. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. 

5.2 Toote Lepinguga kohustub Müüja andma Ostjale üle olemasoleva, valmistatava või E-poe poolt tulevikus omandatava asja ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Müüjale tasuma rahas asja ostuhinna ja võtma Toote vastu.

5.4. Leping loetakse sõlmituks ja see jõustub arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arveldusarvele ja Müüja tellimuse täitmisele asumisest.

5.5  Müüja annab Tarbijale kinnituse Lepingu sõlmimise kohta püsival andmekandjal mõistliku aja jooksul pärast Lepingu sõlmimist, kuid mitte hiljem kui Toode toimetatakse Tarbijale kätte. 

6. Kohaletoimetamine ja tarneaeg

6.1 Müüja saadab Ostjale tellimuse kinnituse peale Ostja valitud Toote eest tasumist pangalingi vahendusel. 

6.2 Pärast Lepingu jõustumist Tingimuste punkti 5.4 kohaselt edastab E-pood tellimuse logistikapartnerile. Logistikapartner edastab Ostja e-maili aadressile täiendava info Toote kohaletoimetamisega seonduvate juhiste ja tähtaegade kohta.

6.2 Toode toimetatakse Ostjani vastavalt valitud kohaletoimetamise viisile hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. 

6.3 E-poes näidatud tellimuse kohaletoimetamise tähtajad kehtivad Toote eest tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arveldusarvele.

6.4 Müüja ei vastuta Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui Toode on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

7. Toote omadused

7.1 Müüja märgib E-poes Toote omadused iga Toote juures olevasse kirjeldusse. 

7.2 E-poes on Tooted jagatud vastavalt Toote seisukorra kirjeldusele nelja klassi: “klass A+ – töökorras”; “klass A – rahuldavas seisukorras ”; “klass B – selgelt nähtavad kasutusjäljed”; “klass C+ – ilmne kulumine”. 

7.3 Ostja saab valida Toote vastavalt oma eelistusele sobivast klassist. Ostja on teadlik, et ostab Toote, mis on eelnevalt kasutatud ning millel võivad esineda teatud puudused tulenevalt Toote varasemast kasutamisest. Ostjal on õigus Müüja poole pöörduda, sh õigus pretensioone esitada Tingimuste punkti 14 alusel vaid nende puuduste osas, millistest ta ostuhetkel teadlik ei olnud, s.t et Ostja ei saa tugineda Toote puudustele, mis olid ilmselged, sh tulenevalt Toote vastavasse Toote-klassi paigutamisest. 

7.4 Toode vastab Lepingu tingimustele, kui:

7.4.1 Toode vastab Müüja poolt esitatud kirjeldusele ja Tootel on selliseid omadused, nagu Tootel, mille Müüja on esitanud näidise või mudelina kauba reklaamimisel E-poes;

7.4.2 Toodet saab kasutada selleks, milleks vastavat liiki tooteid tavaliselt kasutatakse;

7.4.3 Toode vastab kvaliteedinäitajatele, mis tavaliselt on iseloomulikud sama omadusega toodetele ja mida Müüja saab põhjendatult loota kaubaomaduste ja eseme tootja, selle esindaja või müüja avalikult avaldatu alusel.

7.5 Müüja ei vastuta selle eest, et E-poes esitatud Tooted võivad oma suuruselt, vormilt, värvilt või teistelt parameetritelt mitte vastata Toote reaalsele suurusele, vormile, värvile või teistele parameetritele seoses Ostja kasutatava kuvari omaduste või teiste tehniliste põhjustega, mis ei sõltu Müüja tahtest. Toodete fotod on illustreerivad ja esitatud vaid näidetena. Originaaltoodete värvid, kirjed, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid ja / või muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda. 

8. Vastutus

8.1 Kui Ostja soetas nõuetele mittevastava kvaliteediga Toote ja on selle ära märkinud Toote üleandmise-vastuvõtmise dokumendis või väljendub Toote nõuetele mittevastav kvaliteet tootmisdefektina, mis oli Toote ostmise ajal, või tootja nimetatud spetsifikatsioonidele mittevastavusena, siis võib Ostja kauba tagastada ja nõuda omal valikul:

8.1.1 et Müüja kõrvaldaks tasuta mõistliku aja jooksul Toote puudujäägid, kui puudujääke on võimalik kõrvaldada ning kui seeläbi ei põhjustata Müüjale võrreldes teise õiguskaitsevahendi kasutamisega ebaproportsionaalseid kulusid;

8.1.2 et Müüja vahetaks Toote analoogse nõuetele vastava kvaliteediga Toote vastu, v.a juhul, kui puudujäägid on väikesed või tekkisid Ostja süül;

8.1.3  tasutud hinna tagastamist, kui nõuetele mittevastava kvaliteediga Toote müümine on lepingu oluline rikkumine.

8.2 Müüja vastutab Toote Lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus on olemas juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko ülemineku ajal Ostjale, isegi kui mittevastavus ilmneb hiljem. Kui Ostja on Tarbija, vastutab Müüja Toote Lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis on olemas Toote Ostjale üleandmisel, isegi kui juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko üleminek lepiti kokku varasemaks ajaks.

8.3 Müüja vastutab ka asja Lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis tekib pärast juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko üleminekut Ostjale, kui Toote Lepingutingimustele mittevastavus tekkis Müüja kohustuste rikkumisest tulenevalt, v.a kui juhul, kui Toote Ostja ja Lepingupool on Tarbija. 

8.4 Kui Ostja on Tarbija, vastutab Müüja Toote Lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates Toote Ostjale üleandmisest. Tarbijaga sõlmitud Lepingu puhul eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates Toote Ostjale üleandmisest ilmnenud mittevastavus oli olemas Toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Toote või puuduse olemusega.

8.5 Müüja ei vastuta Ostja süül Tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud Toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

8.6 Müüja vastutus on piiratud Ostjale tekitatud otsese varalise kahjuga. Ostja saamata jäänud tulu ja mittevaraline kahju ei kuulu hüvitamisele.

10.7 Vastutuse piirangud ei kehti ulatuses, milles Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest tulenevalt ei ole võimalik Müüja vastutust piirata, sh Müüja tahtliku ja raskest hooletusest tekitatud rikkumiste korral ning juhul, kui Müüja teadis või pidi teadma Toote Lepingutingimustele mittevastavusest või sellega seotud asjaoludest ja ei avaldanud neid Ostjale.

10.8 Müüja vabastatakse igasugusest vastutusest neil juhtudel, kui Ostjale on tekkinud kahju põhjusel, et Ostja, võtmata arvesse Müüja soovitusi ja oma kohustusi, ei tutvunud Tingimustega.

9. Vääramatu jõud

9.1 E-pood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või Toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud vääramatust jõust.

9.2 Vääramatuks jõuks loetakse asjaolu, mida Müüja ei saanud mõjutada ja mõistlikkuse põhimõttest lähtudes ei saanud temalt oodata, et ta lepingu sõlmimise ajal selle asjaoluga arvestaks või seda väldiks või takistava asjaolu või selle tagajärje ületaks, sh ei vastuta Pool ega tema käitumist ei loeta Tingimuste rikkumiseks mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud Poole poolt kontrollitav.

9.3 Vääramatu jõu esinemisel teeb Müüja kõik võimaliku, et lahendada tekkinud olukord nii kiiresti kui võimalik.

10. Õiguskaitsevahendite kasutamine

10.1 Ostja peab teatama Toote Lepingutingimustele mittevastavusest Müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama, saates Müüjale pretensiooni aadressil info@technocircle.ee, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja Toote Lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

10.2 Kui Ostja on Tarbija, peab ta Müüjale teatama Toote lepingutingimustele mittevastavusest kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada, esitades Müüjale arve, mille alusel Toote ostu eest tasuti, aadressil info@technocircle.ee. Tootel puuduse või Lepingutingimustele mittevastavuse ilmnemisel tuleb Tarbijal lõpetada Toote kasutamine.

10.3 Oma majandus- või kutsetegevuses müügilepingu sõlminud Ostja peab Lepingule mittevastavust piisavalt täpselt Müüjale kirjeldama.

10.4 Kui Ostja ei teata Müüjale Lepingutingimustele mittevastavusest õigeaegselt või ei kirjelda Toote mittevastavust piisavalt täpselt Tingimuste punkti 10.3 mõttes, ei või Ostja asja lepingutingimustele mittevastavusele tugineda. Kui teatamata jätmine on mõistlikult vabandatav, võib Ostja siiski lepingutingimustele mittevastavusele tuginedes alandada ostuhinda või nõuda, et Müüja hüvitaks tekitatud kahju, v.a saamata jäänud tulu.

10.5 Kui Müüja rikub enda kohustusi, on Ostjal õigus kasutada VÕS §-s 101 nimetatud õiguskaitsevahendeid, s.t. nõuda kohustuse täitmist, oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, taganeda Lepingust, alandada hinda või Müüja rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist. Õiguskaitsevahendite kasutamisele kohaldatakse Tingimuste punktis 10.6 sätestatut.

10.6  Ostja võib valida ainult ühe Tingimuste punktis 10.5 nimetatud õiguskaitsevahendi kasutamise. See ei piira Tarbijast Ostjal mitme õiguskaitsevahendi korraga kasutamist ulatuses, milles nende samaaegne kohaldamine on võimalik. Õiguskaitsevahendi valikust peab Ostja Müüjale teavitama, tagastades kauba Müüjale. Kui Ostja on valinud Tingimuste punktis 10.5 sätestatud õiguskaitsevahendi ja Müüjal ei ole võimalik seda teostada, siis pakub Müüja teise Tingimuste punktis 10.5 ette nähtud õiguskaitsevahendi. Ostjal ei ole õigust muuta juba valitud õiguskaitsevahendit. 

10.7 Juhul, kui Toode ei vasta Tingimuste punkti 7.2 mõttes Lepingutingimustele, võib 

Ostja nõuda Müüjalt asja parandamist või asendamist, kui valitud õiguskaitsevahendi kasutamine on võimalik ja sellega ei põhjustata Müüjale võrreldes teise õiguskaitsevahendi kasutamisega ebaproportsionaalseid kulusid, arvestades kõiki asjaolusid, muu hulgas väärtust, mis Tootel oleks olnud, kui Lepingutingimustele mittevastavust ei esineks, Lepingutingimustele mittevastavuse olulisust ning Ostja võimalust kasutada teist õiguskaitsevahendit ilma märkimisväärse ebamugavuseta.

10.8 Müüja võib keelduda Toote Lepingutingimustega vastavusse viimisest, kui Toodet ei ole võimalik parandada või asendada või kui see põhjustaks Müüjale ebamõistlikult suuri kulusid, võttes arvesse kõiki asjaolusid, muu hulgas väärtust, mis Tootel oleks olnud, kui Lepingutingimustele mittevastavust ei esineks, ning Lepingutingimustele mittevastavuse olulisust.

11. Ostja taganemisõigus ja Toote tagastamine ja asendamine

11.1 Ostja saab Lepingust taganeda, kui Lepingutingimustele mittevastavus on oluline. Juhul, kui Ostja on Tarbija, siis eeldatakse, et Lepingutingimustele mittevastavus on oluline.

11.2 Lepingust taganemisel kohaldatakse VÕS §-dest 118; 188; 223 tulenevaid eeldusi. 

11.3 Ostjal on Lepingust taganemisel õiguse korral alternatiivselt õigus vahetada ostetud Toode analoogsete teiste mõõtude, kuju, värvi, mudeli või komplektsusega Toote vastu, kui Müüjal on võimalik analoogset toodet Ostjale pakkuda. Kui Toote vahetamisel tekib hinnavahe, siis on Ostja kohustatud arveldama Müüjaga ümberarvestatud hindade järgi. Ostja peab Müüjat koheselt teavitama, et ta soovib kasutada ostetud Toote vahetamise õigust, esitades selleks avalduse analoogselt Lepingust taganemise avaldusega.

11.4 Kui Ostja soovib kasutada Tingimuste punktis 11.3 nimetatud Toote asendamise õigust, siis kohustub Müüja, kui ta on Toote kätte saanud, vahetama selle Ostja nimetatud kuju, suuruse, värvi, mudeli jms Toote vastu. Kui Müüjal ei ole vahetamiseks sobivat Toodet võimalik Ostjale edastada, siis tagastab ta Ostjale Toote eest tasutud raha vastavalt Tingimuste punktile 11.7.

11.5 Toote tagastamisel peab Ostja märkima saatja aadressi ja pakendama Toote korralikult, et see ei saaks saatmise ajal viga. Müüja ei vastuta saadetiste eest, mille Ostja on valesti pakkinud, millel Ostja on valesti märkinud aadressi, samuti kui saadetised lähevad Müüjale tagastamise ajal kaduma või neid kahjustatakse.

11.6 Ostja kannab Toote tagastamisega seotud otsesed kulud, kui Müüja ja Ostja ei ole kokku leppinud teisiti.

11.7 Lepingust taganemise korral võivad Pooled nõuda Lepingu alusel üleantu tagastamist ning saadud viljade ja muu kasu väljaandmist 14 päeva jooksul, kui nad tagastavad kõik Lepingu alusel üleantu. Taganemisest tulenevad kohustused peavad Pooled täitma üheaegselt. Tarbijast Ostja puhul kohalduvad Lepingust taganemisele erinõuded, mis on esitatud Tingimuste punktis 12.

11.8 Müüjale tagastatav Toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid, nagu pakendi kiled, kinnituse, kaablid jne). Kui Tootele oli tootja poolt installeeritud tarkvara, siis peab tagastamisel see tarkvara olema installeeritud samasuguselt, nagu Toote saamisel. Kui tagastatatav Toode ei ole komplektne või Müüjal on vaja tarkvara uuesti paigaldada, on Müüjal õigus vähendada tagastatavat tasu.

11.9 Kui Ostja on ostnud Toote, mille komplekti kuulub mitu osa, ning komplektis sisalduvad Tooted kuuluvad olemuslikult kokku, peab ta tagastama Müüjale kogu Tootekomplekti, s.o. tagastamisõigus kehtib Ostjale vaid siis, kui ta on Müüjale tagastatud kõik Tootekomplekti kuuluvad tooted. Juhul, kui vähemalt üks Tootekomplektis sisalduvatest Toote osadest ei vasta tagastamisele seatud nõuetele, on Müüjal õigus keelduda kogu tagastatud Tootekomplekti vastuvõtmisest.

11.10 Müüja ei tagasta Toote tagastamisel Ostjale raha sellise Toote eest, mis on sihilikult või ettevaatamatuse tõttu rikutud (rikutud keemiliste ainetega, veega, lahtise leegiga, kõrge temperatuuriga, teravate objektidega jne) või kui on rikutud Toote kasutamise või hoidmise eeskirju või kui Ostja on Toodet kasutatud ebakorrektselt või mitte eesmärgi/otstarbe kohaselt.

11.11 Toote tagastamise asemel peab Ostja Müüjale hüvitama üleantu väärtuse, kui:

11.11.1 Toote tagastamine on üleantu olemuse tõttu välistatud, muu hulgas, kui üleantu seisneb Toote kasutamises;

11.11.2 Ostja on üle antud eseme ära tarvitanud, võõrandanud, koormanud kolmanda isiku õigusega või ümber töötanud;

11.11.3 üleantu on hävinud.

11.12 Kui üleantu hind on Lepingus määratud, loetakse see Tingimuste punkti 11.11 tähenduses üleantu väärtuseks.

11.13 Ostja peab hüvitama Toote väärtuse vähenemise juhul, kui tagastamisele kuuluv Toode on halvenenud ja halvenemine ei ole tekkinud asja korrapärase kasutamise tulemusena. Müüjal on õigus tasaarvestada Ostja nõudega summa, mis vastab Toote parandamis-, asendamis- või uueväärseks taastamise kuludele või objektiivselt põhjendatud kahjule.

12. Tagastamisõiguse erisused Tarbija puhul

12.1 Tarbija võib Müüjaga sõlmitud Lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Kui Ostja on Tarbija, ei kohaldata Lepingust taganemise korral VÕS § 118 lõikes 1 sätestatut.

12.2. Tingimuste punktis 12.1 nimetatud taganemistähtaeg hakkab kulgema päevast, millal Tarbija või Tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusse või:

12.2.1 kui lepingu kohaselt tuleb Tarbijale üle anda mitu asja, mis toimetatakse kohale eraldi, päevast, millal Tarbija või Tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud viimase asja füüsiliselt enda valdusse;

12.2.2 kui lepingu kohaselt tuleb asi Tarbijale üle anda mitmes osas, päevast, millal Tarbija või Tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud viimase osa füüsiliselt enda valdusse.

12.3 Tarbija võib Lepingust taganeda, kasutades järgmised viise:

12.3.1. esitades Müüjale Lepingust taganemise avalduse, kasutades avalduse tüüpvormi, mis on leitav siit, või 

12.3.2 esitades Müüjale muu ühemõttelise taganemisavalduse e-maili aadressile info@technocircle.ee. 

12.4 Müüja saadab Tarbijale viivitamata püsival andmekandjal kinnituse Tingimuste punkti 12.3 kohaselt esitatud taganemisavalduse kättesaamise kohta.

12.5 Tarbija peab Toote tagastama taganemise avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul Müüja aadressile Raatuse tn 23-23, 50603 Tartu linn, Tartu maakond või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul Toote üle andnud logistikafirmale.

12.6 Tarbija kannab Toote tagastamisega seotud otsesed kulud, kui Müüja ja Ostja ei ole kokku leppinud teisiti.

12.7 Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.

12.8 Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Tarbijalt Lepingu alusel saadud tasud.

12.9 Tingimuste punktis 12.8 nimetatud tasude tagastamisel kasutab Müüja sama makseviisi, mida kasutas maksete tegemiseks Tarbija, välja arvatud juhul, kui Tarbija on sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks, ning tingimusel, et Tarbijale ei kaasne selliste maksete tagastamisega teenustasu või muud kulu.

13. Isikuandmete töötlemine

13.1 Tarbija annab E-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega Müüjale õiguse koguda ja töödelda Isikuandmeid (sh nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile Isikuandmeid tellimuse kohaletoimetamiseks.

13.2 Müüja eesmärk on tagada Isikuandmete töötlemise läbipaistvus ja õiglus, mistõttu on väga oluline, et Tarbija loeks hoolikalt läbi Tingimused ja Privaatsuspoliitika ning oleks veendunud, et kõik Tingimuste ja Privaatsuspoliitikate sätted on talle arusaadavad ja vastuvõetavad.

13.3 E-pood saadab Tarbijale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile vaid juhul, kui Ostja on selleks soovi avaldanud, esitades E-poele oma e-maili aadressi, ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks E-poelt. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda tema e-mailile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest E-poele teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid, mis võimaldavad Ostjal otsepostituse teadetest igal ajal loobuda.

13.4 Kui Isikuandmete töötlemiseks annab seadusliku aluse Tarbija nõusolek, on tal igal ajal õigus oma nõusolek tagasi võtta. Nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta enne tagasivõtmist nõusoleku alusel toimunud Isikuandmete töötlemise seaduslikkust. 

13.5 Täpsem teave, kuidas E-pood Isikuandmeid kogub, kasutab, säilitab ning töötleb, on esitatud Privaatsuspoliitikas, mis on leitav siit. 

14. Pretensioonide esitamine ja vaidluste lahendamine

14.1 Kui Ostjal on Toote ja / või E-poe osas pretensioone, saab ta need saata e-mailile info@technocircle.ee. 

14.2 Juhul, kui Ostja on Tarbija, võib Tarbija Tingimuste punkti 8.4 kohaselt Toote Lepingutingimustele mittevastavuse ilmnemisel esitada Müüjale pretensiooni kahe aasta jooksul alates Toote Ostjale üleandmisest.  Pretensiooni hulka ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud Toote  kasutamisjuhiste mittetäitmine.

14.3 Müüja on kohustatud Tarbija kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud pretensioonile samas vormis vastama ja teavitama Tarbijat nõude rahuldamisest või esitatud pretensiooni võimalikust lahendusest 15 päeva jooksul arvates pretensiooni saamisest, kui seaduses või Euroopa Liidu määruses ei ole sätestatud teist tähtaega. Müüja saadab Tarbijale vastuse Tarbija märgitud e-posti aadressil, kui Tarbijaga ei ole kokku lepitud teisiti.

14.4 Kui Müüjal ei ole võimalik Tingimuste punktis 15.3 nimetatud tähtaja jooksul pretensiooni lahendada, põhjendab Müüja tekkinud viivitust Tarbijale, esitades Tarbijale sellest kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis teavituse ja määrates uue mõistliku tähtaja pretensiooni lahendamiseks.

14.5 Kui Müüja ei pea Tarbija esitatud nõuet põhjendatuks ja ta keeldub nõuet rahuldamast või nõustub vaid nõude osalise rahuldamisega, on Müüja kohustatud Tarbija nõude täielikku või osalist rahuldamata jätmist kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis põhjendama, esitades Tarbijale sellest teavituse.

14.6 Kui Müüja ei ole Tingimuste punktides 15.3 ja 15.4 nimetatud tähtaja jooksul Tarbija esitatud pretensiooni lahendanud, loetakse, et Müüja on keeldunud Tarbija nõude rahuldamisest.

14.7 Tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad Pooled eelkõige läbirääkimiste teel. 

14.8 Kui Tarbija ja Müüja ei suuda vaidlust lahendada läbirääkimiste teel, kui Müüja on keeldunud Tarbija nõuet rahuldamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega, võib Tarbija esitada avalduse vaidluse lahendamiseks Komisjonile, milles vaidluse lahendamine on pooltele tasuta, või maakohtule. Kui juriidilisest isikust Ostja ja Müüja ei suuda vaidlust lahendada läbirääkimiste teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Eesti Vabariigi kohtusse.

14.9 Tarbija saab Komisjonile esitada avalduse kirjalikult paberil või muul püsival andmekandjal. Komisjoni andmed on järgmised: aadress: Endla 10A, 10122 Tallinn, telefon: +372 620 1707 (tarbijate nõustamine), +372 667 2000 (üldinfo), e-post: info@ttja.ee. Komisjoni menetluse tingimustega saab tutvuda ning avalduse saab Komisjonile esitada siin. Lisaks on Tarbijal võimalik pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava elektroonilise platvormi poole, täites taotluse vormi ODR platvormis https://ec.europa.eu/odr/

15. Teabevahetus

15.1 Kogu kommunikatsioon, mis on seotud Toodete soetamisega E-poe kaudu, toimub kasutades E-poes nimetatud Müüja kontaktandmeid. Juhul, kui Pooltevaheline kommunikatsioon, mis on seotud Toodetega, toimub muude kanalite kaudu, ei võta Müüja vastutust ja riski, mis võib tekkida sellise kommunikatsiooni tõttu.

15.2 Kui Müüjal on õigus või kohustus edastada Ostjale teavet või dokumente e-posti teel, vastutab kõigil juhtudel toimiva ja Ostjale kuuluva e-posti aadressi edastamise eest Müüjale ainuisikuliselt Ostja.

16. Lõppsätted

16.1 Tingimustele ja Poolte vahel sõlmitud Lepingule kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.

 

Kindel kvaliteet
Kiire tarne
Turvaline maksmine
Rahulolevad kliendid
Lihtne tagastus

.

Saadaval rohkem kui 5000 A & B seisukorraga seadet
Mitmekülgne tootevalik nii era- kui äriklientidele.
Lihtne tagastus
Klienditeenindus, mis tagab hõlpsa tagastuse.
Rahulolevad kliendid
Meie parim tunnustus on Teie rahulolu.